...

...
Alptekin Şimşek

27 Aralık 2013 Cuma

Bilge Can Yakan Cevaplıyor (3)


Rumuz AB (Helsinki - 48)

Çok saygıdeğer Bilge Bey,
Son zamanlarda, kıllı tüylü bir yaratık musallat oldu bana. Aslında adamın hiç kabahatı yok, öyle cilveli nazlıyım ki kim olsa peşimi bırakmaz. Amma ve lakin ben bu yaratığın ilgisinden fena halde rahatsız olmaya başladım...
Ne yapmalıyım da, neler etmeliyim, lütfen yardımcı olun bana.
 Si yu leytır ol tu geytır...

Bilge Can Yakan'ın cevabı :
Sevgilim kızım.
Senin adın benim kulağıma kadar geldi. Öyle böyle değil, sen bayaa bir yolluymuşsun. Baştan çıkarıp da kederlere boğmadığın civanmert kalmamış...
Neyse işin bu kısmı beni ilgilendirmez, ben cevabını vereyim.
Sana musallat olan bu adamdan kurtulmak istiyorsan; başlık parasını yüksek tut, yüz görümlüğü iste. Altından kalkamayacağı şartlar ileri sür...
Tüm bunları yapsa bile, ancak bir öpücüğe hak kazanacağını, daha ilerisi için defalarca müzakere yapmanız gerektiğini belirt.

Umarım derdine derman olmuşumdur yavrucuğum.

A. Şimşek 

 Not: Değerli okurlar, bu köşe interaktif bir köşedir. Alttaki yorum kısmına sorularınızı yazabilirsiniz. "Bilge Can Yakan" etiketi altında tüm okuyucu soruları  samimiyetle cevaplanır. Lütfen sorunuz, sordurunuz. Cevaplayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder