...

...
Alptekin Şimşek

7 Aralık 2013 Cumartesi

Sit down Mizah, Stand up a Karşı...


Ben bir "Sit down" mizahçı olarak, neden stand-upçılara karşı açık bir üstünlük sağlıyorum?

1- Bir kere, ben oturarak çalıştığım için daha dinlenik oluyorum. Onlar ise sürekli ayakta oldukları için hem yoruluyorlar, hem de aynı yaştaki başka insanlara nazaran ayaklarının nasır olma olasılığı daha yüksek oluyor.

2- Benim askerlikle ilgili hiç bir sorunum olmadı. Oysa, bunların neredeyse hepsinin bir takıntısı var. Bu haklı olarak benim silahlı kuvvetlerden de hit almama neden oluyor.

3- Bir yarışma programı hariç hiç televizyona çıkmadığımdan yüzüm hiç eskimedi. Oysa bunlar, her gün televizyondalar ve yüzleri üçüncü derecede eskidi.

4- Demet Şener'le de herhangi bir maceram olmadığı için, kamuoyunda yerli yersiz dedikodular sebep olmadım ve bu yüzden paparazzisiz bir yaşantım var.

5- Geçtiğimiz yılın şubat ayına göre, ben halkımı daha çok güldürdüm.

6- Birkaç milyarlık bir jeepim yok, bu yüzden halkımla daha rahat cebelleşebiliyor ve onlardan espri araklayabiliyorum.

7- İçkim yok, kumarım yok, hovardalığım yok, RTÜK beni kapatamaz.

8- Benim web sayfam var(hem de iki tane).

9- Ben askerliğimi er olarak değil, asteğmen olarak yaptım. Haliyle bir savaş durumunda ben bunların komutanı olurum ve Allah yarattı demeden her gün döverim.

10- Badigard masrafım yok, ondan artan paramla lahmacun yiyebiliyor ve esprilerime acı da katabiliyorum.

11- Yolda yürürken bir kıza laf atsam kimsenin umurunda olmaz, halbuki aynı haltı bunlar yese, rezil kepaze olurlar.

12- Ben rahatlıkla Aksaray Güneş sinemasına gidebilirim, fakat onlar gitseler manşetlik olurlar.

13- Benim avukatlık diplomam var, kazara esprilerimle suç işlesem avukat masrafım olmaz.

Stand upçılarla aramızda cereyan eden rekabetin vardığı aşamanın grafiksel ifadesi için bkz....



A. Şimşek

1 yorum: