...

...
Alptekin Şimşek

14 Ekim 2015 Çarşamba

Bush ile Telefon Röportajı Arşivleri ( 2 )

- Hello Mister Bush, gene ben arıyorum...
- Sen de kimsin ulan terörist sesli adam?
- Unuttunuz mu sayın Başkan, hani röportaj yapıyorduk.. Sonra yüzüme kapamıştınız.
- Ha, sen şu gıcık soruyu soran adamsın. Tamam şimdi cevap veriyorum. Bi kerem ben Haçlı Seferi demedim. Hac lı Seferi dedim. Peki niye dedim? Çünkü, bizim orduda müslüman asker çok var. Hazır Afganistana gitmişken Hacı da olsunlar diyerekten: Bu bir haclı seferidir, demiş idim...
- Yalancının anasını Hannibal yesin mi?
- Yesin the ulan!
- Pekiiiii, bizden niye asker istediniz sayın Başkan? Koskoca Amerikan ordusu yetmedi mi?
- Onu da açık seçik söyleyeyim. Ben Arkansas'da Papaz Hatip okulunda okurken, tarih dersinde şöyle bir cümle okumuştum: Bir Türk dünyaya bedeldir!.. Nasılsa aklımda kalmış. Bir sürü Amerikan askerini oraya yığacağıma, birkaç tane Türk askeri gönderirsem rahat rahat Taliban'ı haklarım, diye düşündüm. Kitapta yazılan doğruysa, arkasından Irak, Çin, Hindistan, Pakistan hepsine birer bölük Türk askeri göndermek istiyorum...
- Yemedim ama hadi neyse... Diyorlar ki, siz kemale ermiş derviş bir yetkilimize şöyle demişsiniz: Asker göndermezseniz, size para filan yok!..
- Öyle mi demişim... Hiç hatırlamıyorum...
- Nasıl hatırlamazsınız, bütün gazetelerde yazdı.
- The hah hah.. Ülen gazetelerde yazanlara inanırsan, iki ayda ekonomizin düzelebileceğini de yazıyorlar. Sen basına inanma, basından da geri kalma!
- Gelelim attığınız bombalarda ölen sivillere....
- Yahu hakkaten bildiğiniz gibi değil... Biz şimdi bütün akıllı silahlara Usandım Ulan Ladin'in koordinatlarını veriyoruz ve bombaları yolluyoruz... Sonra bu bizim nankör evladımız, kafasını kenara çekiyor, haydiiii bomba bu sefer doğruca okula, hastaneye... Bu tamamen Ladin denen adamın reflekslerinin güçlü olmasından kaynaklanıyor...
- Ya tabi tabi... Peki, Fırat kenarında bir keçi kaybolmuş diyorlar?
- Hah, kesin gene bu adam yapmıştır...
- Çüş ulan. Ben seni denemek için Hz. Ömer'in bir lafını söyledim. Keçi filan kaybolduğu yok. Adamın günahına girme...
- Girecez anasını satayım, o adamın günahına da gireceğiz, inine de...
- Yaw sayın başkan Fırat kenarını bilmem ama, siz şahsınıza ait birkaç keçiyi kaybetmek üzeresiniz galiba?
- Ha, ne?
- Zırt Kabil... Çaaaaaat... (Bu sefer de ben kapadım yüzüne oh canıma değsin)!...

A. Şimşek 14.10.2015 / İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder