...

...
Alptekin Şimşek

14 Ekim 2015 Çarşamba

Ben Demiştim ! (Futbol Kritiği )


Değerli okurlarım, bir kez daha haklı çıkmanın, haklı gururuyla yeniden karşınıza çıkmanın sevincini yaşıyorum. Nedense her zaman haklı çıkıyorum sevgili okurlarım. Doğduğum günden bu yana haklı çıkmaktan yoruldum desem, yeridir.
Bakınız bende hiç yalan, yanlış yok; işte 31 sene öncesinin gazetesi ve işte benim cümlelerim:
"Ey sayın yönetici beyefendiler!.. Yeter artık sözlerime kulak tıkadığınız. Bu takım belki 30 yıl üst üste şampiyon olur, ama benim söylediklerimi yapmazsanız 31. sene Rizespor'dan 5 yersiniz!"

Gördüğünüz gibi hakbilir okurlarım, 30 sene şampiyon oldular ama 31. sene Rize'den beş yediler. Bunun üzerine daha ne söylenebilir ki?.. Halbuki beni dinleseler, 9 yıl 10 ay sonra şampiyon olurlar, üstüne de Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale çıkarlar... 

Affınıza sığınarak, bu acemi yöneticiler için tavsiyelerimi yeniden yazacağım; belki okurlar da iki gıdım yararlanırlar...
Bir kere takımda bazı değişikliler yapılmasının zamanı gelmiş. Ancak, bu değişiklik öyle güppedenek yapılamaz, hazırlık safhası var... 
Yapılacak ilk iş, Cumhurbaşkanını, Başbakanı ve Bakanlar Kurulunu değiştirmek. 

Ne demişler değerli okur: Bir insanı değiştirmek istiyorsanız, ninesinden başlayınız!.. Bunu ülke ve takım şartlarına adapte ettiğimizde ise, Cumhurbaşkanımızın, Başbakanımızın ve Bakanlar Kurulunun kesinlikle değiştirilmesi gerekiyor. Bunu takiben ise TBMM seçimleri yenilenmelidir.
Yavaş yavaş takıma doğru geliyoruz sayın okurlarım. Takımdaki değişiklikler ise şöyle sıralanabilir:

1- Başkan gidecek 
2- Yönetim Kurulu istifa edecek 
 3- Masörler gidecek 
4- Tercümanlar gidecek 
5- Skalası bozuk teknik direktör gidecek 
 6- Kaleci gidecek 
7- Futbolcular gidecek 
8- Takım doktoru gidecek 
9- Top toplayıcılar gidecek 
10- Takımın renkleri değiştirilecek 
11- Saçlar alabros olacak 
 12- Formaların sol tarafına kurdela bağlanacak

Sevgili okurlarım, yukarıda arzettiğim hususlar yerine getirilirse, 9 yıl 10 ay sonra şampiyon olmamamız için hiçbir sebep yok. Şampiyon olamazsak eğer, kale direkleri kafama düşsün.
İlaveten düşündüğü tedbirler ise şunlardır:

1- Bana hayat boyu bedava maç bileti verilecek. 
2- Futbolcularımızın gece alemi yaptığı hatunlardan artanları bana da gönderilecek. 
 3- Rize, Galatasaray, Fenerbahçe, Trabzonspor, Gençlerbirliği, Gaziantepspor ve Bursaspor'un sahaları 9 yıl 10 ay kapattırılacak. 
4- Voleybol ve basketbol şubeleriyle eşgüdüm sağlanacak, gerekirse oyuncu alışverişinde bulunulacak. 
5- Bana verilecek bedava bilek gargaraya getirilmeyecek. 
6- Bütün televolelere benim çıkmam sağlanacak.

Değerli okurlarım, dilerim bu sefer beni dinlerler de, güzide takımımızın heba olup gitmesini hep birlikte önlemiş oluruz.

Not: Sayın amigolar ve taraftarlar, lütfen yöneticeleri telefonla arayıp da, ölümle filan tehdit etmeyin. Hooop size söylüyorum, etmeyin işte!..

Futbol Eleştinaryusu Hulusi Dokuzonbeş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder