...

...
Alptekin Şimşek

14 Ekim 2015 Çarşamba

Bush ile Telefon Röportajı Arşivleri (1)

- Hello Mister Bush, nasılsınız?
- Allah'a şükür... ay pardon Tanrı'ya şükür çok iyiyim.
- Röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkürler.
- Asıl ben bombalarım ay gene dilim sürçtü, asıl ben teşekkür ederim.
 - Abicim noluyor, saldırının neredeyse seneyi devriyesi doldu hala sizde tık yok?
 - Ne yani ben korkuyor muyum, onu mu demek istiyorsunuz?..
 - Yok abicim estağfurullah.. Haddime mi düşmüş. Bu arada saldırıdan sonra 24 saat ortalıkta görünmemeniz biraz şüphe uyandırmadı değil hani...
 - Haa onu mu diyorsunuz. O şey içindi canım şey içindi.
 - Ne içindi?
- Öhöm... Teröristlerin son uçağı Beyaz Saray'a düşüreceği haberini aldık ve ben Beyaz Saray'ı Arkansas'ta sandığım için, gideyim de göğsümü bombalara siper edeyim diyerekten Arkansas'a gittim.
 - Haa şimdi oldu. - Saldırıyı Ladin'in düzenlediğinden emin misiniz?
- Elbette eminim..
 - Kanıtınız var mı?
- Olmaz mı hiç, teröristlerin uçak kaçırmada kullandığı bıçakların saplarının hepsi ladin ağacından yapılmıştı, demek ki onun parmağı var...
- Hadi lan yeme bizi...
 - Allah, pardon Tanrı canımı alsın ki doğru söylüyorum...
- O halde Afganistan'ı bombalayacaksınız?
 - Elbette, bir tek ladin ağacı bırakmayacağız orada...
 - Laf aramızda siz de pek masum sayılmazsınız yani, burnunuzu sokmadığınız, sorti yapmadığınız ülke kaldı mı lan?
 - Ama biz oralara hep barış götürdük..
- Yalanın da bu kadarı, nasıl barışmış len bu?
- Oralara gönderdiğimiz tüm bombaların üzerine peace, yani barış yazmıştık...
- Maşallah kösele gibi suratınız var sayın Bush...
 - What dedin?.. - Neyse... Türkiye'den yardım isteyecek misiniz?
- Yok yok, Tanrı yazdıysa bozsun, iki gıdım yardım isteseniz, iki gün sonra 10 milyar dolar kredi verin diye kapımıza dayanırsınız. Valla sizin heyetlerden korktuğumuz kadar Ladin'den korkmuyoruz yahu!..
 - Bu bir haçlı seferidir demişsiniz...
- Demedim..
 - Dedin lan, herkes duydu...
 - Demediiiiim...
- Dediiiiin...
 - Demediiiiim...
- Deyip de demedim diyen böyle olsun mu?
 - Alo Türkiye, sesin gelmiyor alooo, tüh galiba hat kesildi... ÇAAAT...

A. Şimşek 14.10.2015 / İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder