...

...
Alptekin Şimşek

17 Haziran 2014 Salı

Neden Cumhurbaşkanı Olmalıyım?

1- Şimdiki cumhurbaşkanının dörtte bir maaşına çalışır ve yediği yemeğin kırkta birine doyarım;  
halkıma yük olmam.

2- Görev süremin bittiği gün emekliye ayrılırım, sakatlanmış numarası yaparak hakemden 
uzatma talep etmem
.

3- Günde 12 temel atabilir, 15 açılış yapabilir ve 15 tane de nikah şahitliği yaparım da gık 
demem (kürek, kurdela ve makası kendi imkanlarımla temin ederim)
.

4- İlk maaşımla alabildiğim kadar fötr şapka alırım ve isteyene veririm naz etmem.
5- Haftalardır talim ettim ve artık rahatlıkla binaenaleyh diyebiliyorum, hatta üç cümlede bir
kullanmazsam işim rast gitmiyor.


6- Zırt pırt çıkıp nutuk atmam, televizyona çıkıp halkımın göz zevkini bozmam.
7- Bilgisayarım ve internet bağlantım var, çağdaş bir görüntü arzediyorum.

8- Zırt pırt yurtdışına gitmem ve halkıma gereksiz masraf çıkartmam.

9- İçkim, kumarım yok, bir sigaram var onu da devlet karşılasın artık (yarı masrafını ben öderim)

10- Kanun hükmünde kararname, çek, senet, önüme ne gelirse itiraz etmeden imzalarım!..

11- Köşkün içinde gezerken terliklerimi yere çarptırıp, takırtımla halkımı rahatsız etmem.

12- Makam ve mevki sahibi birisi olacağımdan bakkala borç takmayı aklıma getirmem, 
veresiye alışveriş yapmam peşin öderim
.

13- Bir gün laik, bir gün dinci olurum ve bütün halkımın şerbet ihtiyacını karşılarım.
14- Her üzücü olaydan sonra çok inandırıcı bir şekilde "bu olay müessif bir olaydır" diyebilirim.

15- Soma, Gezi, Musul ve benzeri olaylarda, herkesi memnun edecek şahane demeçler verir,

ortalığın yumuşamasına katkıda bulunurum.

16- Bu makamın hakkını veririm çünkü çok iyi makam ve usul bilirim...
Netice itibariyle ben de adayım!

A. Şimşek




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder