...

...
Alptekin Şimşek

13 Mayıs 2014 Salı

Gündeme dair...

Askerliğe yalnızca darbelerin yapıldığı yer olarak bakanlar, büyük bir yanılgıya düşerler. Askerliğini yapmış dostlar bilirler. Farklı kültürlerin, kişiliklerin, yeteneklerin zorunlu kesişme noktasıdır askerlik. Bir Van türküsünü, Çanakkale'de dinleyebilmişsek, biraz da bu buluşmanın verimidir. Eğitim-öğretim imkanı bulamamış birçok kardeşimiz, ilk temel bilgileri burada alırlar.

Askerlikte mantık yoktur, masalına pek inanmayın.
Benim tecrübe ettiğim en mantıklı kurumdur.

İlk olarak; Kışlada, kül tablasının bile bir sorumlusu vardır ve bellidir. Askerlikte sorumluluktan kaçabilme gibi bir lüksünüz yoktur. Ben yapmadım, miki yaptı, diyemezsiniz.

İkinci olarak; bir komutan yaptıklarından olduğu kadar yapmadıklarından da sorumludur.

Eleştirilerimiz vardır ve olacaktır elbette. Ancak, dünya, silahlardan, savaşlardan arındırılmış bir dünya olmadıkça, askere ve orduya ihtiyacımız olacaktır...

Emin olun, şu engelli kardeşlerimizdeki coşkunun yoğunluğu, hayatta başınıza gelebilecek nadir bir coşkudur... Hepsini sevgiyle kucaklıyorum...


A. Şimşek / 13.5.2014 / istanbul



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder