...

...
Alptekin Şimşek

13 Nisan 2014 Pazar

Gündeme dair...



avnitayyip@tayyipavni 3-5 dakka önce

Geçen gün oligarklar ve seçilmişlerle toplantı yaptım. Aklıma şu fikirler geldi:

1- Anayasa Mahkemesi dursun, ama hukuku kaldıralım
2- Cezaevlerini kapatalım, ama insanlar tutuklu ve hükümlü olmaya devam etsinler
3- Bedava tablet, pc, akıllı telefon verelim, ama internet vermeyelim. Fatura vermeye devam edelim.
4- Suriye'ye 8-10 tane roket atalım, ama savaşa karşı olalım.
5- Darpanede para basalım, ama dolar basalım, bozukluklar Türk olabilir.
6- Bize çalışan gazete ve tv kanallarını muhaliflere verelim; ama gazetelere mürekkep, kanallara elektrik vermeyelim.
7- Kılıçdaroğlu'na bi dahaki yumruğu ben atayım, ayağa kalkabilirse, o da bana fiske atsın.
8- Vakıf işinde güzel sipali var, ülkemizin güzide yerlerine duble vakıflar yapalım.
9- Rektörleri CB atıyor, ben de mübaşir ve zabıt katiplerini atayayım.
10- Dombıra şarkısı ne güzel lan, buna benzer şarkılar sipariş edelim. Seçilmişler bana güzel şarkılar seçsinler.


avnitayyip@tayyipavni / 13.4.2014 / Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder