...

...
Alptekin Şimşek

20 Aralık 2013 Cuma

Herkeslere Sorduk: Yeni Yıl?





Mahmut Gamlı (memur) : Valla ne diyim; tereyağını bulduk balı bulamadık, peyniri bulduk zeytini bulamadık, AD'yi bulduk SL'yi bulamadık, papazı bulduk kızı bulamadık, Kürt’ü bulduk Açılım’ı bulamadık, krizi bulduk teğeti bulamadık... İnşallah yeni yılda bunların hepsini birden bulurum. Unutmadan maaş artışını da az bulduk!.. Yeni yıla evimde gireceğim.
AB (malum topluluk) : 2013 hakkaten verimli bir yıl oldu. Ülkeniz sağolsun hep verdi, hep verdi. Tanrı dilerse 2017'de müzakerelere başlayıp, 2025'te stajyer üyelik ve 2125'te de tam üyelik verilmiş olacak. Yeni yıla Diyarbakır' da giriyoruz.

İsrail (malum ülke) : Bizim için de verimli bir yıl oldu. Öldürülen her İsrailli için 10 Filistinli öldürdük. Yeni yıla biz de aynı şekilde Diyarbakır'da giriyoruz.

ABD (malum ve meşhur ülke) :
Eski yılda saymadık kaç bomba oldu. Tonla bomba salladık, ama kaç tane salladık bilmiyoruz. Yeni yılda işi sıkı tutup attığımız her bombanın, aldığımız her canın çetelesini tutacağız. Yeni yıla biz de Diyarbakır'da giriyoruz anasını satayım! (AB ve İsrail orada girdiğine göre vardır bir hikmeti...)

Cavidan Meşrep (33) :
Eski yılda feysbukuma 1500 kişi ekledim, 2789 tweet attım, 3400 fotoğraf paylaştım, 19 tane kedi videosu yükledim, 6799 şiir denkledim. Yeni yıla, instagram veya twitter'da gireceğim, olmadı Feysbuk.

Hüdai Kelle (mahkum) : Benim büyük dedem ve babam, meclisin çıkardığı bütün aflardan yararlanmış. Bir beni mi gözünüz götürmüyor dingiller?! Eğer bu ülke benim de ülkemse, benim de devletimse, bana sahip çıkılsın. İki cinayet, üç tecavüz, beş rüşvet, 15 yolsuzluk, 22 hakaret, 12 kundakçılık affedilmeyecek nesi var; hırsızlık mı yaptım anuna koyim. Yeni yıla herhangi bir yerde, fakat özgür olarak girmek istiyorum... Bir konuşursam yakarım lan hepinizi...

President Erdoğan (başbakan) :
2010 yılında Atatürk, İnönü ve Özal'ı aştım. 2014 yılında ise Obama ve Putin'i aşarak yoluma devam edeceğim. Beeeeen, yeni yıla girmesini sizden öğrenecek değilim. Benim türbanlı bacılarım ve sakallı hacılarım, evvelsi iktidarlar zamanında yeni yıla bile giremiyorlardı. Hamdolsun, devr-i iktidarımızda onları da yeni yıla soktuk. Yaptığımız yatırımlar, metrolar ve TOKİ'ler sayesinde yeni yıla artık 15 dakkada girebiliyoruz. Şunu da ifade etmek isterim ki, devlet içine yuvalanmış çetelerin yeni yıla girmesine izin vermeyeceğiz. Kimse bunu bizden beklemesin.

Kılıçdaroğlu (işsiz) :
Eskisinin suyu mu çıktı da yenisine giriyoruz. Kanımca, eski yılın sonuna kadar gidilmeli, yersiz ve gereksiz yeni yıl tartışmaları yapılmamalıdır. Zamanı geldiğinde, hiç kuşkusuz biz de parti olarak hükümetle birlikte yeni yıla gireceğiz. Eski yılda işçi, memur, köylü ve yılbaşı dansözü üreticileri perişan olmuştur. Yeni yılda gerekli yasal düzenlemeler yapılmalı, bizim de muhalafet olarak görüşümüz sorulmalı, meli mali, meli malıdır.

Öğrenci (potansiyel işsiz) : Eski yılda, harç parası yatırmak için veznelere koşturmaktan ders bile çalışamadım, 3 dersten çaktım. Yeni yılda harç almayın üleyn... Yeni yılda hükümetten İmralı affı, Ergenekon affı ve öğrenci affı bekliyorum.

Öğrenci (liseli) : Üniversiteye girebilmek için elli tane sınav mı yapılır lan? Sınavlara girmekten okula gitmeyi unutmuşum, devamsızlıktan kaldım. Yapılır mı lan bu? Madem dersanaler kapatılıyor, okullar da kapatılsın anasını satayım. Bana balık vermeyin, balık tutmayı da öğretmeyin, bana bakan oğlu olmayı öğretin lan ipneler.

Emekli Ekipler Amiri Cevdet Hizmet : Bu daha başlangıç mücadeleye devam. Anaaa noluyo lan!

Yandaş Medya :
Milletçe yeni yıllara ihtiyacımız olduğu şu günlerde, böyle operasyon mu yapılır lan ipneler? Ağzımınızın, burnumuzun tadı kaçtı anasını satayım. Yılbaşı olsun da iki çekirdek çıtlarız derken, Erzurum'un çayı gibi kıtladılar muktedirimizin keyfini, saadetini. Bırakır mıyız ülen bunu sizin yanınıza, öhe yanı bırakır mı len bunu yanınıza sayın muktedirimiz. Nahlet gelsin verdiğimiz emeklere, nahlet gelsin içimizdeki hizmet sevgisine. Yeni Yıla, bu paralar, bu fotoğraflar, bu görüntü ve ses kayıtları sahtedir'de giriyoruz tabiyatıylan.

Suriye : 2013 yılında herkes bize girmeye çalışırken, 2013'ün sonlarına doğru biz herkese girmeye başladık. Yeni yılda da bu girişimlerimiz devam edecektir. Teyyip kardeşime mahsus selam eder gözlerinden ve müstakbel kelepçelerinden öperim.

A.Şimşek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder